סליקה לעסקים אונליין – החשיבות של התהליך ואיך עושים את זה נכון

יותר ויותר עסקים ובעלי מקצוע מציעים היום אפשרויות לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט. השיטה היא פשוטה. כל גולש או גולשת יכולים להיכנס לאתר או לאפליקציה של בית העסק או בעל מקצוע, לבצע רכישה ולשלם בעזרת כרטיס אשראי. כך בעל העסק או בעל המקצוע, יכולים להגיע לקהל לקוחות גדול, רחב ומגוון יותר, כך הגולשים והגולשות יכולים לבצע עסקאות, מתי שהם רוצים, מכל מקום, בצורה נוחה, פשוטה ויעילה.

על מנת שהתהליך הזה יתרחש, צריך להתחבר אל מערכת סליקה לעסקים אונליין. כלומר, מערכת שיכולה לסלוק כרטיסי אשראי. זו מערכת שמקבלת את פרטי הלקוח, בודקת אותם ומאשרת את ביצוע העסקה.

מערכת סליקה לעסקים אונליין עובדת באופן דו כיווני. מצד אחד, צריך לייצר עמוד באתר או באפליקציה, בו הלקוח יכול למלא את הפרטים שלו בצורה בטוחה ולשלוח אותם אל המערכת, מצד שני, המערכת צריכה להיות מסוגלת לבדוק את הפרטים כמה שיותר מהר, בשביל שיהיה ניתן לאשר את ביצוע העסקה. כל מי שביצע אי פעם רכישה של מוצר או שירות באינטרנט, יודע שתהליך הבדיקה והאישור לוקח מספר רגעים ולא מעבר לכך.

איך עושים את זה נכון?

בשביל לעשות את זה בצורה נכונה, הרי שכל בעל עסק או בעל מקצוע, ולמעשה כל גורם פרטי, ציבורי או אחר, אשר מעוניין להציע אפשרויות לביצוע עסקאות אונליין, צריך להתחבר אל מערכות סליקה המסוגלות לקרוא כרטיסי אשראי שונים, בצורה מיידית, מאובטחת ונוחה.

המערכת תדרוש ממנו להקים עמוד מאובטח באתר או באפליקציה, אשר יתאים לכללים של עסקאות אשראי. מדובר על עמוד שעומד בתקנים של חברות אשראי, דוגמא EMV, SSL   (הגנה למידע רגיש שנמצא על המחשב), DSS, PCI ותקנים אחרים שנחשבים חיוניים בתחום.

אחרי שהוא יוצר עמוד כזה ומתחבר אל מערכת סליקה, אז יכולים בעל העסק או בעל מקצוע, לאפשר לכל גולש וגולשת לבצע עסקאות סדירות דרך האתר או האפליקציה. הוא צריך כמובן גם לבצע את שאר הפעולות הקשורות למכירה ולהזמנת המוצר או השירות, כך כל התהליך יתבצע בצורה מדויקת ואמינה.

מה החשיבות של סליקה לעסקים אונליין?

אי אפשר להמעיט בחשיבות ובערך של סליקה לעסקים למכירות אונליין. אנחנו חיים בעידן בו אנשים מבצעים מגוון רחב של עסקאות, לרכישת מוצרים ושירותים, בארץ ובעולם, דרך האינטרנט. הם לא מפחדים מכך, ויתרה מזו, מעדיפים לבצע עסקאות אונליין מאשר עסקאות פרונטאליות, בגלל הזמינות, הנוחות, והעובדה שניתן לבצע את התהליך בכל שעה, בכל מקום, ללא הפרעות.

לכן, בית עסק או בעל מקצוע שלא ישתמשו באופציה זו, עלולים למצוא את עצמם מפסידים בתחרות מול בתי עסק ובעלי מקצוע שכן יתחברו אל מערכת סליקה, ועם הזמן, ייתכן מאוד שהם ייעלמו מהנוף.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

שעוות קוקוס
בלוג
USER

מהפכה בעיצוב הבית: שימושים יצירתיים בשעוות קוקוס לנרות וכלים

בעודנו מבקשים להחדיר חום ואופי לחללי המגורים שלנו, אלמנט אחד פורש את היוקרה שלו בדממה – הזוהר העדין של נר. אבל מעבר לריקוד האור המהבהב מסתתרת אבולוציה, תנועה שמעדיפה לא רק אסתטיקה אלא גם קיימות. דמיינו נר שמכבד גם מסורת וגם חידוש, נר שמקורו במתנות הנדיבות של הטבע. אנחנו מקלפים בחזרה את השכבות על העולם המפתה של שעוות הקוקוס – אוצר בלום עבור חובבי עיצוב בית ידידותי לסביבה ומחפשי ריח כאחד. למרות שהיא רחוקה מהמסלול המוכר של סויה ופרפין, שעוות הקוקוס מגיעה עם הבטחות לכוויה נקייה יותר, פרופיל ריח מעודן וקרבה למשאבי כדור הארץ שלנו.

קר עוד
טיול אוהלים
טיולים בארץ
USER

יוצאים לטיול אוהלים? רשימת ציוד שחובה לקחת לטיול אוהלים בלתי נשכח

שק שינה איכותי הוא פריט חובה לטיול אוהלים. בחרו בשק שינה המתאים לאקלים ולעונה בה תעשו קמפינג. חפשו תיק שמספק מספיק בידוד וקל משקל לאריזה קלה. זכרו לבדוק את מזג האוויר לפני הטיול במיוחד כשמדובר בטיול במדבר או בהרים.

קר עוד