מה חשוב לקחת לטיול

יוצאים לטיול ורוצים להיות מוכנים? הנה מה שחשוב לקחת.
קודם כל תלוי באיזה טיול מדובר , אם מדובר בטיול שטח הדברים החשובים שצריך להביא הם: שק שינה , אוהל , בגדים חמים ללילה , פנס , מחצלת/ שמיכות…
אם מדובר בטיול שקיימים בו מסלולים רבים כדאי לארוז תיק גב לא עמוס מדי שיהיה נוח לסחיבה ולשים בתוכו בעיקר מים ואוכל לכל מקרה. ערכה לעזרה ראשונה , כובע ופנס.
חשוב להגיע עם נעליים נוחות למסלול , לא מחליקות ועדיף סגורות , במיוחד אם ידוע שבאזור אליו אתם הולכים יש אבנים רבות.
במידה ואתם הולכים לבד או עם המשפחה ולא בטיול מאורגן עם מדריך , רצוי להביא מפות של האזור על מנת להצליח להתמצא.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

שעוות קוקוס
בלוג
USER

מהפכה בעיצוב הבית: שימושים יצירתיים בשעוות קוקוס לנרות וכלים

בעודנו מבקשים להחדיר חום ואופי לחללי המגורים שלנו, אלמנט אחד פורש את היוקרה שלו בדממה – הזוהר העדין של נר. אבל מעבר לריקוד האור המהבהב מסתתרת אבולוציה, תנועה שמעדיפה לא רק אסתטיקה אלא גם קיימות. דמיינו נר שמכבד גם מסורת וגם חידוש, נר שמקורו במתנות הנדיבות של הטבע. אנחנו מקלפים בחזרה את השכבות על העולם המפתה של שעוות הקוקוס – אוצר בלום עבור חובבי עיצוב בית ידידותי לסביבה ומחפשי ריח כאחד. למרות שהיא רחוקה מהמסלול המוכר של סויה ופרפין, שעוות הקוקוס מגיעה עם הבטחות לכוויה נקייה יותר, פרופיל ריח מעודן וקרבה למשאבי כדור הארץ שלנו.

קר עוד
טיול אוהלים
טיולים בארץ
USER

יוצאים לטיול אוהלים? רשימת ציוד שחובה לקחת לטיול אוהלים בלתי נשכח

שק שינה איכותי הוא פריט חובה לטיול אוהלים. בחרו בשק שינה המתאים לאקלים ולעונה בה תעשו קמפינג. חפשו תיק שמספק מספיק בידוד וקל משקל לאריזה קלה. זכרו לבדוק את מזג האוויר לפני הטיול במיוחד כשמדובר בטיול במדבר או בהרים.

קר עוד