מאמן אישי – דברים שחשוב לשים לב כשבוחרים מאמן

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם, בתקופות וסיטואציות בחיים, בהן הם צריכים להיעזר בגורמים שונים שיכולים לתת להם כלים לצאת מן המצב בו הם נמצאים על מנת שיוכלו להתקדם הלאה, להיות מסוגלים להעמיד בפניהם אתגרים ויעדים ולעמוד בהם, לבצע מטלות שונות, בין אם זה לטווחים קצרים או ארוכים, להגשים את ייעודם, את החלומות שלהם, ולא פחות חשוב להרגיש שהם אכן מגשימים את עצמם, באופן אישי, מקצועי, חברתי, זוגי ובכל דרך אחרת.

אחד מאותם גורמים שיכולים לעזור בתהליך הוא מאמן אישי. מדובר על איש מקצוע שלמד את תחום האימון, התמחה בו מזוויות שונות, וכעת הוא עובד עם לקוחות שונים, פרטיים ועסקיים, על פי הצרכים שלהם במטרה לעזור להם להתפתח ולהגשים את עצמם ואת החלומות שלהם.

כל מי שרוצה וצריך לעבוד עם מאמן אישי, אחרי שהוא מברר בינו לבין עצמו למה הוא מעוניין בכך ומה הוא רוצה להשיג בתהליך העבודה עם מאמן, צריך לשאול את עצמו, עם איזה מאמן רוצה לעבוד. לא רק מבחינת שם ספציפי כזה או אחר, אלא גם אילו מאפיינים הוא מחפש, מה הוא רוצה שהמאמן יוכל לספק לו, ודברים אחרים שיכולים להשפיע על תהליך העבודה והצלחתו.

רשימה של נקודות שחשוב לשים לב אליהן:

התמחות – ישנם הרבה מאוד מאמנים אישיים שלמדו אימון אך לא בהכרח התמחו בסגנון וסוג מסוים. לעומתם, ישנם מאמנים שהגיעו אל התחום הזה אחרי קריירה בתחומים שונים, ומשם הם הביאו כלים וידע שעוזרים להם לעבוד עם לקוחות מסוגים שונים. ההתמחות היא חשובה בפרט אם מבקשים לעבוד עם מאמן אישי בתחומים מסוימים, למשל, בתחום מקצועי, ניהולי, זוגי וכדומה.

שיטת אימון – לכל מאמן יש שיטת אימון אותה הוא גיבש במהלך לימודיו ולאחר מכן. חלקים יוצרים שיטות אימון משלהם, יש מי שמשלב בין שיטות שונות. כל מי שמבקש לעבוד עם מאמן אישי, צריך לדעת מה השיטה שהוא מציע ועד כמה היא באמת יכולה להתאים לו.

זמינות – אחד הדברים החשובים ביותר אצל מאמן אישי זו הזמינות שלו לעבודה מול הלקוחות שלו. בדרך כלל הזמינות צריכה להיות גבוהה מאוד, ולכלול לא רק מפגשים אישיים, אלא גם שיחות טלפון והודעות וואסטאפ. ישנם מקרים בהם הלקוח יבקש מהמאמן ללוות אותו בתהליך מסוים לאורך זמן, למשל, בעבודה או בדברים אחרים. חשוב לדעת שיש למאמן את האפשרות הזאת.

איך נבחר מאמן אישי

מעבר לנקודות שציינו, חשוב להכיר את המאמן, את הניסיון המקצועי שעומד לרשותו ולהתרשם מהכימיה שנוצרת איתו. בסוף, אימון אישי הוא תהליך שאמור לספק כלים איכותיים, מקצועיים, נכונים, בשביל שיהיה ניתן להגשים את עצמנו ולקדם תהליכים. המאמן לא צריך להיות מפקד ולא צריך להיות מורה או חבר, אלא לדעת כיצד לעזור עם הכלים הנכונים.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

שעוות קוקוס
בלוג
USER

מהפכה בעיצוב הבית: שימושים יצירתיים בשעוות קוקוס לנרות וכלים

בעודנו מבקשים להחדיר חום ואופי לחללי המגורים שלנו, אלמנט אחד פורש את היוקרה שלו בדממה – הזוהר העדין של נר. אבל מעבר לריקוד האור המהבהב מסתתרת אבולוציה, תנועה שמעדיפה לא רק אסתטיקה אלא גם קיימות. דמיינו נר שמכבד גם מסורת וגם חידוש, נר שמקורו במתנות הנדיבות של הטבע. אנחנו מקלפים בחזרה את השכבות על העולם המפתה של שעוות הקוקוס – אוצר בלום עבור חובבי עיצוב בית ידידותי לסביבה ומחפשי ריח כאחד. למרות שהיא רחוקה מהמסלול המוכר של סויה ופרפין, שעוות הקוקוס מגיעה עם הבטחות לכוויה נקייה יותר, פרופיל ריח מעודן וקרבה למשאבי כדור הארץ שלנו.

קר עוד
טיול אוהלים
טיולים בארץ
USER

יוצאים לטיול אוהלים? רשימת ציוד שחובה לקחת לטיול אוהלים בלתי נשכח

שק שינה איכותי הוא פריט חובה לטיול אוהלים. בחרו בשק שינה המתאים לאקלים ולעונה בה תעשו קמפינג. חפשו תיק שמספק מספיק בידוד וקל משקל לאריזה קלה. זכרו לבדוק את מזג האוויר לפני הטיול במיוחד כשמדובר בטיול במדבר או בהרים.

קר עוד